top of page

‘Onvergetelijk’ is eigenlijk nog te zacht uitgedrukt...

‘Onvergetelijk’ is eigenlijk nog te zacht uitgedrukt...

Ik was erbij in juli en echt: voel je iets van interesse, voel je het (al is het maar een beetje) kriebelen: DOEN! Ga mee!

Ik voel me nog steeds méér dan dankbaar voor de hele super waardevolle ervaring.


Annemieke en Tessa zijn echt kanjers in het voorleven van ‘de nieuwe wereld’. Puur vanuit vertrouwen, liefde en luisteren naar alles wat zich aandient en daar naar handelen

Zó mooi om te zien en zo mooi ook hoe dit werkt en wat er dan voor prachtige dingen gebeuren, dat kun je zelf niet verzinnen, dat kan ook echt alleen maar gebeuren als je zoals zij in volle overgave kunt ‘volgen/luisteren’ naar wat zich aandient.

Zij kunnen ook ontzettend goed zien en vertalen wat er gebeurt, wat zoveel extra inzichten geeft.

En, waar ze echt heel goed in zijn: zien waar Jouw talenten liggen, wat jij te bieden hebt en hoe jij alles wat jij Bent toe mag laten en je daarin ondersteunen.

Ik kan nog wel even doorgaan met m’n lofzang, maar dan wordt het misschien te zoetsappig en doet het juist te kort aan wat ik hieraan toe wilde voegen…

En dat is, samengevat:

buiten dat het een ontzettend waardevolle reis is en dienstbaar is aan het grotere geheel, is het ook voor jeZelf een meer dan groot cadeau om hieraan deel te nemen!

Lonneke


5 weergaven0 opmerkingen

Recente blogposts

Alles weergeven
bottom of page